Non progredi est regredi - neiti į priekį yra eiti atgal

 Anykščių r. Kavarsko pagrindinės mokyklos - daugiafunkcio centro
Traupio ugdymo skyrius

 

fizika res

 

 olweus programa

 nacegz

 

 

 

Edukacinė programa pradinių klasių mokiniams

 

mokykla1.jpg

 

Traupio botanikos sode pavasarį ir rudenį vyksta edukacinės programos

 

gamtos pažinimo programa pradinukams.jpg

 

  • Edukacinių programų metu mokiniai susipažįsta su sode augančiais augalais. Pradinių klasių mokiniams pristatomi labiau žinomi, Lietuvoje augantys augalai. 
  • Mokiniai supažindinami su tuo  metu sode žydinčiais augalais, ypač atkreipiamas dėmesys į jų spalvas.
  • Ekskursijos metu mokiniai prisirenka įvairių augalų žiedlapių, lapų. Antroji programos dalis vyksta lauko klasėje. Mokiniai išbando prisirinktų augalų spalvines savybes, po to piešia įvairius piešinius. Piešimą augalais galima pritaikyti ne tik dailės, bet ir pasaulio pažinimo pamokose.
  • Piešimas augalais moko vaikus ne tik pažinti augalus, bet ir lavina meninius įgūdžius, skatina kūrybiškumą. Be to, tai yra vienas iš edukacijos būdų, kaip kartu su vaikais galima smagiai ir įdomiai leisti laiką gamtoje be didelių išlaidų.

    Šią veiklą labai mėgsta pradinių klasių mokiniai, bet kartais ja susidomi net ir suaugę botanikos sodo lankytojai.

 

Edukacinių erdvių panaudojimas ugdymo procese:


 

edukacines erdves 1

 

  • Atpažįstame augalus.
  • Pamokos literatūros take.
  • Eksperimentuojame pamokų, neformaliojo švietimo būrelių  ir projektinių veiklų metu.
  • Piešiame ir grojame.
  • Fotografuojame.
  • Šokinėdami į tolį mokomės užsienio kalbų žodžių.

 

 

Edukacinių erdvių panaudojimo pavyzdžiai (medžiaga):